FAQ
- Jaké prodáváte telefony? Jaký je jejich stav?
Prodáváme nové, zánovní a použité telefony značky Apple levně. V naší nabídce najdete však i iPady, Macbooky nebo veškeré příslušenství pro všechny Apple produkty. Doručit naším zákazníkům iPhone levně je naším posláním. Detailní popis jednotlivých stavů najdete zde.
- Jak jsou na tom baterie telefonů?
Baterie u našich produktů jsou vždy v dobrém stavu, průměrně okolo 90 %, záleží však na konkrétním kusu a modelu. Apple sám uvádí, že baterie s kapacitou nad 80 % vykazuje stále původní výkon. Pod 80 % už výkon baterie klesá, nicméně telefony s méně než 80% kapacitou u nás nenajdete. Za příplatek si pak můžete objednat garanci kapacity baterie u starších kousků 98-100%. Vyberte si svůj iPhone.
- Máte i kamennou prodejnu?
Ano. Fyzicky nás můžete navštívit na naší jediné prodejně, která se nachází na adrese Vodičkova 10, Praha 1. Na prodejně si můžete prohlédnout a vyzkoušet jakýkoliv produkt, který budeme mít.
- Jaké jsou otevírací hodiny pobočky?
Navštivte nás každý všední den mezi 11:00 a 19:00, nebo v sobotu mezi 11:00 a 16:00.
- Lze telefon koupit na splátky?
Bohužel nenabízíme možnost nákupu na splátky.
- Je možný výkup iPhonu nebo jiných Apple produktů?
Ano. Vykupujeme iPhony, iPady, MacBooky či Apple Watch. Můžete se zastavit na naší prodejně, nebo výkup zadat online. Orientační ceny výkupů a další informace najdete zde.
- Proč bych měl/a nakoupit právě u vás?
Naše produkty jsou ověřené a technicky v perfektních stavech. Vždy se nás můžete zeptat na stav baterie konkrétních telefonů, nebo si je na prodejně sami ověřit. Zároveň ke každému produktu nabízíme záruku 3, 6 nebo 12 měsíců - vždy záleží na stavu telefonu. Zároveň proto, že u nás opravdu seženete iPhone levně.
Pokud vám je stále něco nejasné, využijte záložku kontakt a spojte se přímo s námi. S vaším nákupem, reklamací, nebo dotazy Vám pomůže jeden z našich lidí.
- Telefony, které máte skladem jsou i na prodejně k prohlédnutí?
Ano, velkou většinu telefonů, které máme skladem na našem e-shopu máme k prohlédnutí i na naší kamenné prodejně.
- Jak zjistím stav mé objednávky?
Ve Vaší e-mailové schránce naleznete trasovací číslo zásilky s odkazem na dopravce, kterého jste si ve své objednávce zvolili.
- Potřebuji zadat reklamaci, jak mám postupovat?
V případě, že některý z našich výrobků nefunguje zcela korektně, lze zboží reklamovat. Po kliknutí zde naleznete reklamační formulář, který je potřeba vyplnit a dále postupovat dle instrukcí.