FAQ

faq banner

 

  • Jaké prodáváte telefony? Jaký je jejich stav?

Prodáváme nové, zánovní a použité telefony značky Apple levně. V naší nabídce najdete však i iPady, Macbooky nebo veškeré příslušenství pro všechny Apple produkty. Doručit naším zákazníkům iPhone levně je naším posláním. Detailní popis jednotlivých stavů najdete zde.

 

  • Jak jsou na tom baterie telefonů?

Baterie u našich produktů jsou vždy v dobrém stavu, průměrně okolo 90 %, záleží však na konkrétním kusu a modelu. Apple sám uvádí, že baterie s kapacitou nad 80 % vykazuje stále původní výkon. Pod 80 % už výkon baterie klesá, nicméně telefony s méně než 80% kapacitou u nás nenajdete. Za příplatek si pak můžete objednat garanci kapacity baterie u starších kousků 98-100%. Vyberte si svůj iPhone.

 

  •  Máte i kamennou prodejnu?

Ano. Fyzicky nás můžete navštívit na naší jediné prodejně, která se nachází na adrese Vodičkova 10, Praha 1. Na prodejně si můžete prohlédnout a vyzkoušet jakýkoliv produkt, který budeme mít.

 

  •  Jaké jsou otevírací hodiny pobočky?

Navštivte nás každý všední den mezi 11:00 a 19:00, nebo v sobotu mezi 11:00 a 16:00.

 

  •  Lze telefon koupit na splátky? PRODEJ ZBOŽÍ NA SPLÁTKY JE DOČASNĚ POZASTAVENÝ.

Stačí v košíku v kroku u zvolení platby vybrat možnost Codifis, kde budete přesměrovaní na jiné prostředí, kde vyplníte potřebná data pro zahájení procesu schvalování úvěru. Schvalování by mělo trvat maximálně pár desítek minut. Společnost Cofidis vás následně informuje e-mailem, zda-li byla vaše žádost přijata nebo zamítnuta. Poskytovatelem úvěru je společnost COFIDIS s.r.o., Bucharova 1423/6,158 00, Praha 5. IČ: 27179907 DIČ: CZ27179907. Společnost byla zapsána do obchodního rejstříku, vedeného městským soudem v Praze oddíl C, vložka 102368.

Všechny informace o splátkovém nákupu skrz Cofidis najdete zde.

 

  •  Je možný výkup iPhonu nebo jiných Apple produktů?

Ano. Vykupujeme iPhony, iPady, MacBooky či Apple Watch. Můžete se zastavit na naší prodejně, nebo výkup zadat online. Orientační ceny výkupů a další informace najdete zde.

 

  •  Proč bych měl/a nakoupit právě u vás?

Naše produkty jsou ověřené a technicky v perfektních stavech. Vždy se nás můžete zeptat na stav baterie konkrétních telefonů, nebo si je na prodejně sami ověřit. Zároveň ke každému produktu nabízíme záruku 3, 6 nebo 12 měsíců - vždy záleží na stavu telefonu. Zároveň proto, že u nás opravdu seženete iPhone levně.

Pokud vám je stále něco nejasné, využijte záložku kontakt a spojte se přímo s námi. S vaším nákupem, reklamací, nebo dotazy Vám pomůže jeden z našich lidí.

 

  • Telefony, které máte skladem jsou i na prodejně k prohlédnutí?

Ano,  velkou většinu telefonů, které máme skladem na našem e-shopu máme k prohlédnutí i na naší kamenné prodejně.

 

  • Jak zjistím stav mé objednávky?

Ve Vaší e-mailové schránce naleznete trasovací číslo zásilky s odkazem na dopravce, kterého jste si ve své objednávce zvolili.

 

  • Potřebuji zadat reklamaci, jak mám postupovat?

V případě, že některý z našich výrobků nefunguje zcela korektně, lze zboží reklamovat. Po kliknutí zde naleznete reklamační formulář, který je potřeba vyplnit a dále postupovat dle instrukcí.

 

×